شرح پیدائش پر قابو پانے کے آسان اقدامات

خلیج پیدائش پر قابو پانے کے لئے بہت سارے قدرتی اقدامات موجود ہیں۔ بچے کی پیدائش کے بعد آپ شرح پیدائش کو کنٹرول کرسکتے ہیں۔ ان اہم نکات پر عمل کریں اور بغیر کسی دوائی کے حمل پر قدرتی طور پر قابو پالیں۔
ہم سب جانتے ہیں ، ہر ایک بچے کے بعد دوبارہ جنسی تعلقات میں پیدا ہونے کا جوش میں پڑ گیا۔ یہ آپ کے پیدائشی کنٹرول کے طریقے ہیں جو آپ کے ساتھی کی زندگی کو بچائیں گے اور وہ صحت مند زندگی گزاریں گی۔

:گولی
مخالف تصوراتی دوائی گولی ، جو حمل کو روکنے کے لئے ہارمونز کا استعمال کرتی ہے ، ایک بار جب آپ جنسی طور پر سبز رنگ کی روشنی میں استعمال ہوجاتے ہیں تو عام طور پر اپنے چھ ہفتوں کے بچ  ے بلیوز چیک اپ پر استعمال کریں گے۔ مؤثر طریقے سے استعمال ہونے پر اسے 99 فیصد کامیاب تصور کیا جاتا ہے۔ اگر آپ دودھ پلا رہے ہیں تو ، آپ کا گِن شاید پروجسٹن انصاف والی گولی کی سفارش کرے گا ، بصورت دیگر اسے منیپیل کہا جاتا ہے ، جو دودھ کی نسل پر اثر انداز نہیں ہوتا ہے۔

:انٹراورٹائن ڈیوائس

تین قسم کے انٹراٹورین گیجٹ (IUD) ہیں۔ انجینئرڈ پروجیسٹرون IUD ، جسے برانڈ نام Mirena کہا جاتا ہے ، پانچ سال تک ایک ہارمون خارج کرتا ہے جو نطفہ کو متحرک کرتا ہے ، اور انڈے کی طرف چل پڑتا ہے۔ اسکائیلا بھی اسی طرح کرتا ہے ، تاہم ایک طویل وقت کے لئے۔ ہارمونز کے بجائے ، تانبے کی IUD (جسے برانڈ نام پیرا گارڈ کے نام سے جانا جاتا ہے) دھات کے ایک محفوظ ، تھوڑے پیمانے کو خارج کرتا ہے اسی طرح 12 سال تک سپرم کو خراب کرتا ہے۔

:بیداری پر مبنی طریقے

فراغت مندانہ ذہنیت پر مبنی تکنیک (FAMs) یا عام کنبہ کے اہتمام کی حکمت عملیوں کا استعمال کرنے والی خواتین فائدہ مند ہونے پر اندام نہانی جماع سے دور رہتی ہیں۔ خواتین یہ کام کرنے کے کچھ مختلف طریقوں سے یہ ہیں کہ ان کے چکر سے براہ راست امرت کی طرف اشارہ کریں: ovulation کے بارے میں معلومات کے لئے گریوا جسمانی سیال کی طرف دیکھنا اور ہر صبح ان کا درجہ حرارت لینا (جب آپ نتیجہ خیز ہوں گے تو یہ تعداد بڑھ سکتی ہے)۔

:کنڈوم

کنڈومز ، جب مناسب طریقے سے استعمال ہوتے ہیں — جس کا مطلب ہے کہ وہ جماع کے شروع میں ہی اسے جاری رکھتے ہیں اور مکمل ہونے تک جاری رہتے ہیں . حمل میں 98 فیصد تک طاقتور ہوتے ہیں۔ کنڈومز آپ کے لئے ایک مہذب حکمت عملی ثابت ہوسکتی ہیں اگر آپ نسخے ، گیجٹ یا انفیوژن میں نہیں جاتے ہیں یا اس موقع پر کہ آپ کو بھی اسی طرح جنسی طور پر پھیلنے والی بیماریوں کے خلاف خود کو یقینی بنانا ہوگا۔

اندام نہانی کی انگوٹی:

نووا آرنگ (اس وقت امریکہ میں دستیاب اہم اندام نہانی رنگ) ایک پلاسٹک کی انگوٹھی ہے جس میں چاندی کے ایک ڈالر کی حد ہوتی ہے جسے آپ ہر مہینے میں ایک بار اپنی اندام نہانی میں سرایت کرتے ہیں۔ گولی کی طرح ، یہ بھی ایسے ہارمونز پیش کرتا ہے جو ovulation کو دباؤ دیتے ہیں اور اگر درست استعمال کیا جاتا ہے تو حمل کے مقابلہ میں 99 فیصد تک مجبور ہوتا ہے۔

انجیکشن اینٹی کنفیکشن دوائی:

ڈپو پروویرا نے پروجسٹن کی ایک پیمائش پیش کی ہے جو تین ماہ کی مانع حمل کرتا ہے ، لہذا آپ کو اسے حاصل کرنے کے لئے سہ ماہی اپنے ماہر سے ملنا ہوگا۔

About Gomalians

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *