مستقبل میں کینسر کا علاج کیا ہوگا؟

سائنس میں بہت زیادہ واقعات موجود ہیں جس کی وجہ سے میں مستقبل میں یہ دیکھنا چاہتا ہوں کہ اگلے 12 مہینے صحت اور ادویات کے میدان میں کیا ہوسکتا ہے۔ ہر سال میں نئی ​​نئی ٹیکنالوجیز میں پیشرفت کے ساتھ محققین کے اقدام پر بڑی امید کی امید محسوس کرتا ہوں ، اور جو علاج ہم نہیں جان سکتے تھے وہ ہونے جا رہے ہیں۔
ہم سوچ رہے ہیں کہ ، دل کی گہرائیوں سے ہونے والی پیشرفت ، جو ہمارے وقت کی ایک لعنت کا خاتمہ کرنے کے لئے کچھ راستہ طے کرسکتی ہے: بیکٹیریل جدوجہد۔ حیرت کی بات یہ ہے کہ بہت سارے دلچسپ انکشافات ہائی ٹیک لیبز سے نہیں ہو رہے ہیں۔ ابتدائی ترکیبیں میں ان کا پتہ لگایا جارہا ہے۔ سب سے پہلے ہنگامی علاج کی ایک اینگلو سیکسن کتاب میں پایا گیا ایک نیا ایم آر ایس اے مارنے والا اینٹی بائیوٹک ہے۔ اس میں پیاز ، لہسن ، چھلکے ، شراب اور گائے کا پت شامل ہے۔
کس نے غور کیا ہے کہ ایک ہزار سالہ قدیم نسخہ 21 ویں صدی کا کیڑا مٹا دے گا؟ اسٹیف انفیکشن اور ای کولی کے منشیات سے بچنے والے تناؤ کثرت سے گھوم رہے ہیں اور ڈاکٹروں سمیت سب کو ڈرا رہے ہیں۔ لیکن نئی اینٹی بائیوٹک بہت بڑھتی چلی جاتی ہے ، کچھ غیر متوقع مقامات جیسے مٹی کی طرح۔
جین میں ترمیم کرنے کی تکنیکوں کے پہلے سائنسی آزمائشی منصوبے جاری ہیں اور امید ہے کہ جلد ہی اس کے نتائج شائع ہونے سے یہ ظاہر ہوگا کہ وہ مستقل کینسر کو شکست دے سکتے ہیں۔ جین کی تدوین میں بیمار DNA کے کچھ حصوں سے باہر کی کمزوری کاٹنا شامل ہے۔ یہ ایک حیرت انگیز ڈیوائس کے ساتھ کیا گیا ہے جسے CRISPR-Cas9 کہا جاتا ہے جس کی مدد سے بیک وقت 60 سے زیادہ نپٹیاں بنانا ممکن ہوتا ہے۔ اس کی کیا معنی ہے اس کی ایک حالیہ مثال لندن کی ایک سالہ لڑکی لورا رچرڈز کے معاملے میں بھی دیکھی گئی ، جس کا ڈاکٹروں نے اس کا استعمال کرتے ہوئے “ناقابل برداشت” لیوکیمیا کا خاتمہ کیا۔ اور یہ صرف آغاز ہے۔

About Gomalians

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *