پھیپھڑوں کے کینسر میں صنف اور عمر کے ساتھ بقا کی شرح

:میسوتیلیوما میں بقا کی شرح
میسوتیلیوما کے مریضوں کا تقریبا 40 فیصد اختتام کے بعد بنیادی سال میں زندہ رہتا ہے۔ اس کی بقا کی شرح متعدد عناصر پر انحصار کرتی ہے ، جن میں عمر ، نمو کا مرحلہ ، مہلک پن ، نسل اور جنسی رجحان شامل ہیں۔

:عام میسوتیلیومہ کی بقا کی شرح

میسوتیلیوما نے 1999 اور 2010 کے آس پاس کہیں بھی 30،000 امریکی زندگی گزارنے کی ضمانت دی تھی۔ تقریبا 40 فیصد امریکی مریض ایک سال تک رہتے ہیں۔ دوسرے سال تک ، قریب 20 فیصد مریض اب بھی زندہ ہیں۔ اس کے علاوہ ، تیسرے سال تک ، اس کی تعداد 8 فیصد ہے۔

:میسوتیلیوما کے خلاف اوسط بقا کی شرح

مریض کی عمر ، جنسی رجحان ، نسل اور کچھ مختلف اجزاء سے میسوتیلیوما کی بیماری کی بقا کی شرحیں مختلف ہوتی ہیں۔ ٹیومر کے علاقے ، اسٹیج اور سیل قسم کی طرح ، اور اس کے علاوہ آپ کی عمومی بھلائی ، آپ کی پیش گوئی پر سب سے زیادہ گرا .نڈ اثر ڈالتی ہے۔

:عمر

عام طور پر ، زیادہ قائم ہونے والے میسوتیلیوما کے مریضوں کی بقا کی شرح زیادہ نوجوانوں کی نسبت بہت کم ہوتی ہے۔ 50 فیصد سے زیادہ مریضوں کا تجزیہ 50 سال کی عمر سے پہلے ہی ایک سال رہتا ہے ، پھر بھی 75 فیصد مریضوں میں 75 یا اس سے زیادہ تجربہ کار اسی طرح کے وقت پر رہتے ہیں۔ قیمتیں طویل فاصلے سے بچنے کے لئے موازنہ ہیں۔ زیادہ نوجوان مریضوں میں 10 سال زندہ رہنے کا 20 فیصد شاٹ ہوتا ہے۔ زیادہ قائم لوگوں میں 1 فیصد امکان ہے۔

:جنسی رجحان

تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ فیلمور میسوتیلیوما والی خواتین کا مقابلہ مردوں کے مقابلہ میں تین اوورلیپ بہتر بقا کی شرح سے متضاد ہے۔ 1973 سے 2009 کے دوران ، نیشنل کینسر انسٹی ٹیوٹ کے سی ای آر ڈیٹا بیس میں 14،000 سے زیادہ فالور میسوتیلیوما کے واقعات کی اطلاع دہندگی کے تناظر میں ، سائنس دانوں نے پایا کہ مردوں کے لئے عام طور پر پانچ سالہ بقا کی شرح 4.5 فیصد تھی ، متضاد اور 13.4 فیصد خواتین کے لئے۔

:ریاست اور علاقہ

میسوتیلیوما زیادہ جدید ریاستوں میں رہنے والے گروپوں یا واقعی میں ہونے والے ایسبیسٹاس اسٹورز والے افراد پر زبردست اثر انداز ہوتا ہے۔ اگرچہ ریاست کے ذریعہ بقا کی شرحیں قابل ذکر نہیں ہیں ، لیکن ہر ریاست میں گزرنے کی مجموعی تعداد کو ظاہر کرنے کے لئے اموات کی شرح استعمال کی جاسکتی ہے۔ یہ اعداد و شمار عام طور پر فی ملین گزرتے ہیں جس کا مطلب ہے ریاست کے ہر ملین باشندوں کے لئے گزرنے کی مقدار۔

About Gomalians

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *