پھیپھڑوں کے کینسر کی تشخیص اور علاج

:پھیپھڑوں کے کینسر کا نظارہ
بائیں رخا میسوتیلیوما والے مریض میں سینے کی سی ٹی کی کورونل اصلاحات۔ بائیں hemithorax کے سنکچن کے ساتھ وسیع پیمانے پر فوفلیوم ماس نوٹ کریں.

میسوتیلیوما کیا ہے:

میسوتیلیوما بدنصیبی کی ایک قسم ہے جو ٹشو کی معمولی پرت سے پیدا ہوتا ہے جو اندرونی اعضاء کی ایک خاصی تعداد کو پھیلا دیتا ہے (میسیوٹیلیم کے نام سے جانا جاتا ہے)
سب سے معروف زون متاثر ہوا ہے وہ پھیپھڑوں اور درمیانی حصے کے تقسیم کا احاطہ کرتا ہے۔ عام طور پر پیٹ کی کوٹنگ کو کم اور ایک بار میں دل کو گھیرنے والی تیلی ، یا خشخش کو گھیرنے والی تھیلی متاثر ہوسکتی ہے۔

:میسوتیلیوما کے علامات اور مضر اثرات
اس میں پھیپھڑوں کے آس پاس مائع ، سوجن پیٹ کے علاقے ، وسط حصے میں تقسیم عذاب ، ہیک ، تھکاوٹ اور وزن میں کمی کی وجہ سے سانس کی قلت شامل ہوسکتی ہے ۔یہ ضمنی اثرات عام طور پر آہستہ آہستہ آگے بڑھتے ہیں۔

میسوتیلیوما کے 80٪ سے زیادہ نمایاں ہونے کے بارے میں ایسبیسٹوس کو پیش کیا جاتا ہے۔ جتنا زیادہ قابل ذکر تعارف جتنا زیادہ خطرہ ہے۔ 2013 سے شروع ہونے والے قریب 125 ملین افراد کو کام کے دوران ایسبیسٹوس کے پاس پیش کیا گیا ہے۔ انفیکشن کی اعلی شرح ان افراد میں پائی جاتی ہے جو ایسبسٹوس کا کام کرتے ہیں ، ایسبسٹوس سے اشیاء تیار کرتے ہیں ، ایسبسٹوس اشیاء کے ساتھ کام کرتے ہیں ، ایسبیسٹس مزدوروں کے ساتھ رہتے ہیں یا ایسبیسٹوس پر مشتمل ڈھانچے میں کام کرتے ہیں۔ اس بیماری کو شروع ہونے میں اکثر 40 سال لگتے ہیں۔

کسی ایسے شخص کے کپڑے دھونے سے جو ایسبسٹس کے ساتھ کام کرتا تھا اسی طرح خطرہ بڑھ جاتا ہے۔ خطرے کے دیگر اجزاء سمیئن انفیکشن 40 کے ساتھ موروثی خصوصیات اور بیماری کو شامل کرتے ہیں۔ اس نتیجے پر وسط سیکشن ایکس بیم اور سی ٹی چیک کی دریافتوں کی روشنی میں شبہ کیا جاسکتا ہے ، اور یا تو ٹیومر کے ذریعہ فراہم کردہ مائع کا معائنہ کرکے یا اس کے ٹشو بایپسی کے ذریعہ کینسر کی تصدیق کی جاتی ہے۔

About Gomalians

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *